esmahatun doğum sürecini ilk defa bende orada deneyimledim başka hastanede doğum deneyimim yok. Şöyle anlatabilirim gece su gelmesiyle başlayan doğuma suni sancı ile devam ettik. Sibel Hanım mesaisi başladıgi zaman itibariyle ara ara uğrayarak ziyaret etti. Hastanenin kendi odasında değil sancı odasında sancılarımı çektim ki bu benim için çok iyi oldu. Bazı hastanelerde kendi odasında sancı cektiriyolar onca insan arasında bizimde aile kalabalık gelmişti asla onların yanında sancı cekemezdim. Sancı odasında yanına birini refakatçi olarak alıyorlar. Ebe ara ara gelip açıklık kontrolü ve nst bakıyor. Açıklık tama ulaşınca doğumhaneye alınıp ıkınma süreci oluyor bu aşamada doğmaya yakın doktor çağrılıyor. Doktor geliyor ve dogurtuyor sonra kesi atıldıysa yada yırtık varsa dikiyor. Sonra sizi ebeler giydiriyor yakinlarinizdan pijama isteniyor. Sonra odaya geçiliyor tabi dogumda bebisi size bir yakinlastiriyorlar ama sonra onun kendi kontrolü için o götürülüyor. Siz odaya çıktığınızda bebisiniz zaten gelmiş oluyor. Doktorun yanında bence doğum esnasında ebelerde çok önemli, onların güzel konuşması motivasyonu iletişimi.. İşte bu aşamada ben bu hastanede bu konuda çok rahat ettim inşallah ikinci içinde öyle olur iyilere denk gelirim 🥰