Merhaba bişey sorabilir miyim şeker yüklemesi yapılcak salı günü ama çok kararsız kaldım çoğu kişi memnun değil çoğu kişi memnun sonradan etkisi olan oldumu sonradan ne yapmam lazım şeker hastası yok olduğunu düşünmüyorum kilolu şekilde hamile kaldım çünkü düşüğüm vardı hemen ardıdan hamile kalınca kilo alınca gittiğim doktorlar hep baktır dedi şeker veya gebelik şekeri varsa nasıl anlarım