Kızlar aranızda yaşayan var mı bilmem ama defalardır başıma geliyor ne zaman evde gebeliğimle ilgili bir sıkıntı yaşasam (tansiyon düşmesi, sık idrara çıkma, duygusal boşluklar vb.) ertesi gün bu uygulama mutlaka o konuda bilgilendiriyor beni 😂 dün tansiyonum düşmüştü bugün tansiyon düşüklüğünden bahsediyor bana mesela. Artık şaşırıyorum sizde de oluyor mu bu durum merak ediyorum?