Sudesahin_23 ben de bu iğneden oldum üstünden 14 gün geçti bugünü de sayarsam ama test yapmadım bu iğne vücuttan atılırken şiddetli baş ağrısı yapıyomuş araştırmıştım 9 ya da 10.günlerde öyle başım ağrıdı ki hayatta o kadar başımın ağrıdığını bilmem. Bazı doktorlar 10.günde etkisi geçiyo diyolarmış ama inşallah iğne etkisi değildir, gebeliktir. Ya kan ver ya da iki gün sonra tekrar test yap bence herkesinki farklı oluyo vücuttan atılması gün olarak