hasretalev Kızlar 36+5 oldum adet sancısı gibi ara ara sancılarım oluyor çok ağrıyor karnım normal mi bu vücudum doğuma hazırlık mı yapıyor acaba 🥺 gün geçtikçe daha da korkuyorum hiç korkmazdım içime öyle bir doğum korkusu girdi ki 😢😢
cicekbahcesi_ hafta da yalancı sancıları başlamıştı benim 33. hafta da gerçek doğum sancıları başladı nst de 90-100 e kadar çıkan bir sancı şuan 34+5 olduk hala sancılarım var şiddetli gelip giden sancım varsa doktoruna söyle yalancı sancı da olabilir gerçek sancı da