tugbaokcular İlk kan testi adet günümde yaptırdım 14 Ocak 81.42 16 Ocak 165.7 Nasıl arkadaşlar biraz panik oldum yavaş ilerliyor gibi. Yardımcı olur musunuz 🥹
Ziyangillerrr_ @tugbaokcular Merhaba gayet güzel ilerlemiş %60 üzeri artış beklenir sizinki 2 katı olmuş gayet güzel içinizi rahat tutun🩷
tugbaokcular deletedmom43191 birden artıyor bazılarının içime şüphe düştü. Korktum biraz umarım artış devam eder ♥️
yarenehiir Merhaba ben de 13 ocakta öğrendim hamile olduğumu kan testi yaptırdım beta-hcg 1935 çıktı yüksek değildir dimi ne anlama geliyor
Busranur_mnts yarenehiir son adet tarihin ne betanın yükseği düşüğü olmaz ilk değer önemli değil önemli olan düzenli artışı görmek tekrar kan verdin mi eğer vermediysen de perşembe cuma gitsen belkş keseyi görürsün
fatmaa51 yarenehiir Cuma gitsen keseyi karından ultrasonla gayet güzel görürsünüz canım ortalama 5 haftalık hamilesin
yarenehiir Busranur_mnts bugün gittim öyle bir doktara rezil gibi davrandı zaten çok birşey söylemedi kese ve bebek var dedi olması gerektiği gibi dedi folik asit verdi onu aldım şimdi özele gidicem
Busranur_mnts yarenehiir wh ah keşke her doktor iyi olsa özele de git canım için rahat etsin hem resim de verir doktorlar sadece bi sıkıntı olursa söylüyor onun dışında iyi diyip geçiyorlar annelik heyecanını unutmuşlar hep gebelere bakmaktan onlara çok normal geliyor
yarenehiir Busranur_mnts gerçekten öyle ya anlayış yok çoğunda ama birşey diyemiyorsun malasef ki, herkes kendi derdinde