eed21 Kızlar hamile kaldığımdan beri hastahaneye yatırdığım parayı başka şeye yatırmamışımdır. Yani kontrole gidiyoruz orada bi muayene ücreti sonra kendi aracınla gidersen ekstra yakıt İstanbul’da yaşıyoruz hastahane uzak. E ayda bir iki acile de düşmeye başladı yol. Kendi adıma hastahane işlerine şu bi ayda belki 7-8 binden fazla yatırmışızdır. Sizde de durum böyle mi ya? 31 haftalığım. Ben mi çok detayına bakıyorum bebiş için en ufak şeyde evhamlanıyorum ya da herkes mi böyle 🙄
MhysaTheGreat eed21 para konusunda mı evhamlanıyorsunuz? İstanbulda yaşıyormuşsunuz devlette sıra bulmak zor sanırım imkan dahilinde çok zorlamıyorsa açıkçası hamileyken hem psikolojik sağlamlık için, hem fiziken sağlamlık için gerekiyor gözünüz görmesin :)
winnie_the_pooh eed21 bende çok evham yapıyorum hemen acile gididyorum ama herkes garipsiyor bu sefer 😅 takıntılıymışım gibi düşünüyorlar ama bana söyleyemiyorlar ben hissediyorum. Eskiden biz doktor yüzü görmedik diyorlar
orkidemm_ eed21 vallahi hiç sorma 9 ay boyunca ayda 1 kadın doğuma 2600 verdim endokrine 6 haftada bir 2200 verdim detaylı ultrasona 6500 ikili teste 2900 artı muayane 63 bin de doğum ücretim 🥺Ama doktorumdan çok memnunum sürecimiz çok güzel ilerledi sağolsun
eed21 Zaten ikiliye falan verdiğim ücretleri hatırlamak istemiyorum 8 bin kadar ödemiştik haftalar önce 😬 devlet hastahanelerini biliyorsunuz eş almıyorlar bebeği göstermiyorlar şu bu derken 23 den sonra araştırma hastanesinde profa muayene olayım dedim hem eşimde gelir şimdi de oraya 2300 küsür ödüyoruz orası da özel hastahane kadar yani. Baştan sons devlete gidip parayo çocuğa altına çevirseydim diyorum bazen 😂
tembelkiz eed21 bende bu mantıktayım hastaneye veeeceğim parayı çocuğuma harcadım. Babasıda geliyordu normal kontrole benimle ve görüyordu. İkili üçlü taramaları araştırmada yaptım ücretsiz gayet ilgililerdi ha orda eş alınmadı ama çok da önemli değil benim için 8 bine çocuğun ihtiyacını karşılarız o daha tatmin edici benim için
afraklc eed21 ilk çocuğumda bende öyleydim özel muayeneler, klinikler, testler, devlet hastanesine bir kere şeker yüklemesine gittim ama şimdi devlet hastanesine gidiyorum valla gene özelde doğururum diyorum ama muayeneye eğitim araştırma hastanesine gidiyorum şuanda 2. Kez gittim doktorumu da sevdim. Umarım memnun kalırım ve başka doktor aramam gahahaha
eed21 MhysaTheGreat yok bebek konusunda en ufak şeyde evhamlanıyorum gidiyorum 🙈 bende öyle düşünüyorum ama gerçekten aldı başını gitti
Eylulshn MhysaTheGreat bi kere devlete gittim o kadar kalabalıktı ki 2 gün sonra grip oldum enfeksiyon kapmışım
tembelkiz eed21 devlette iyi bir doktor denk getirsen onada sürekli gidebilirsin en kötü acilden gönderiyorlar seni zaten doktorun yanına belli bir haftadan sonra randevu bile almıyordum ben 19 aylık şuan oğlum belki değişmiştir ama haftanız çok ilerde değilse bakım derim siz bilirsiniz yinede sonuçta sizin cebinizden çıkıyor benim içim el vermedi vermeye ha bu arada doğumda devlette zorunlu sezeryan oldu o da elhamdülillah sorunsuz geçmişti. 2. Hamilelikte yineaynı doktora giderm Allah nasip ederse
gozdegoktug eed21 ciddi bir şey yoksa bence kontrole devlete gidilebilir ben 32.haftadayım 3 kez özele gittim ondan aralarda hep devlete gittim özel bir durumum yoktu.
eed21 QueenBahar_ aynı doktor denk gelmiyor diyorlar bir de eş de giremiyor o yüzden gidesim gelmiyordu ama insan şu masrafalrdan sonra bi düşünüyor gitse miydim dşye
eed21 tembelkiz bende doğumu devlette yapacağım çünkü hem daha teşkilatlı oluyorlar Allah korusun riskli durumda vs özellerde gönderiyormuş diye duydum. Onda da henüz karar vermedim eğer öğretim üyesi girerse ücret ödüyosun ama özelin çeyreği kadar neredeyse. Doğum şeklime ve riskli bir durum olup olmamasına göre karar vereyim diye düşündüm. Bebeğim şu an 31 haftalık. Muhtemelen devamı da böyle gider ama özellikle başka çocuğu olan aileler için daha da zorlayıcı bu ücretler ilk gebelik dşye çok korkularım var. Sağlıkla büyüsünler minikler
gulsuakman özel hastanede medicalparkta doğum paketi aldım Haziran’da 63k, tüm randevular testler normal/sezeryan doğum, nstler, yatış, tahliller hepsini kapsıyor o yüzden kafamız rahat 😅
eed21 gulsuakman çok iyiymiş benim gittiğim özelde doğum paketi fiyat sabitleme vs yoktu şu an doğum ne kadar olmuştur tahmin bile edemiyorum
asellim_ gulsuakman hangi şehirdeki MedicalParktan aldınız acaba paketi çok uyguna almışsınız bizde almayı düşünüyoruz Ankara Keçiören için 95 denildi. Memnun musunuz 😊
minnos1b gulsuakman ben de ilk doğumumu yaptığım özel hastaneye devam ediyorum ama sadece doğum 60bin tl. Özel sağlık sigortası mı yaptırdınız
gkc990_ @eed21 Ayda 1 giderim kontrole onun harici doktorum tahlil istemedikce gitmem 27 haftaligim bende ikili tarama yaptırmıştım 5 bin küsürdü fiyatı detaylı yaptırmak istemedim yani ikili tarama dışında ekstra para vermedim kan idrar isterse sağlık ocağında yaptırıyorum sonuçlarımı 2 3 gün sonra götürüyorum zaten muayane süresini aşmadığım için ücret almıyorlar
eed21 gkc990_ bende tahlilleri özele gittiğim süreçte devlette yapmaya çalışıyordum ama bazısı denk geliyordu özelde. Şimdi de üniversite hastahanesinde özel muayene ücreti vererek muayene oluyorum orada tahliller ücretsiz. Sağlıkla kavuşslım da değer onlara tabi ki
edacyr eed21 içeri alınıp alınmaması doktordan doktora değişebilir araştırın bence ben kayserideyim bir doktor hasta dışında kimseyi almazken kadın arkadaşımı da dahil başka doktor eşimi aldı herkesinkini alıyormuş
Yasasinanneolmak eed21 bunun için geç kalmış olabilirsin sonuçta kaç haftadır aynı doktor takip ediyor doğuma kalmış az zaman. Ama ben en başından beri devlete gidiyorum aynı doktora da randevu buluyorum bebeğimi de görüyorum tek eksisi eşim giremiyor doktor bi telefon uzağımda değil ama benim ortalama muayenem 15 dk altı hiçbir zaman sürmedi devletten böyle performans beklemezdim ilk çocuğumu da bilsem devlette doğururdum ki o zaman yine de cep yakmayan fiyatlar vardı.
eed21 winnie_the_pooh ben uzaktayım diye görmüyorlar 😂 eşimde benim gibi evhamlı korka korka gidiyoruz valla. Ama kayınpederim gil uzakta olmasına rağmen arada denk geldiğinde bana diyorlar ki hastahaneye heves etme hastahaneye heves mi edilir Allah aşkına ödüm koparak gidiyorum hiç de sevmiyorum hastahaneleri
Asmel eed21 ne için gidiyorsunuz mesela durup dururken🤣çok ilginç insanlar var ya burada okudukça kendime şükrediyorum🤣🤣🤣🤣
gkc990_ @eed21 tabiki hayatım rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 Özel tercih meselesi biz özelden yanayız ama herseyide orda yaptirmadim kan idrar bunları dedigim gibi sağlık ocağında veriyorum zaten başka biseyde istemedi doktorum Özele gidipde tonlarca para harcayan insanlar var bu da tercih meselesi biz bu şekilde ilerliyoruz memnunum hem hastaneden hem doktorum dan 🌸
eed21 orkidemm_ çok şükür süreciniz güzel ilerlediyse gerisi önemli değil Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️