flowerg Bugün boş gebelik dedi doktor haftayada çağırdı eğer göremezse cumartesi kürtaj yapıcak Ultrason sonucum: Uterin kavitede 27 mm çaplı (7 hafta 5 gün) gestasyonel kese izlenmiş olup fetal pol bulunmamaktadır(anembriyonik gebelik).
tuuba__sarac flowerg başka bir doktora daha git haftaya, bana da dis gebelik gibi dedi doktorun biri 1 hafta sonra farklı doktor keseyi gördü inşallah seninki de öyledir.
aselimdurum flowerg bende boş gebelik geçirdim 9.haftaya kadar bekledim bence sizde bekleyin ve hatta farklı doktorlara da bi muayene olun
flowerg Ben polikistik överim adetime göre çocuk geç döllendi ama her şeyim iyi kanım hepsi ama 6+3 keseye göre bugün baktı çocuk göremedi doktor haftaya da bakıcak yok dedi röntgende ultrason da yaptırdı görünmedi çocuk ne yapmalıyım
asil15 flowerg tabiyki bekleyin ben keseyi 6+4 DE gördüm bebegide tam 2 hafta sonra kesinlikle 2 hafta bekleyin bos gebelik olsa bile size beklemenin bir zararı yok
flowerg @“asil15”# Uterin kavitede 27 mm çaplı (7 hafta 5 gün) gestasyonel kese izlenmiş olup fetal pol bulunmamaktadır(anembriyonik gebelik). sonuç bu
asil15 flowerg yani eğer boşsa tabiyki alınması lazım düşer ama süreç sizi korkutur artı canınız daha çok yanar bence kurtaj olun boşsa hiç bir şey hissetmiyorsun vakumla çekiyorlar
zey55 flowerg Doktor’unuz çok daha iyi bilir böyle bi konuda yorum yapamam malesef ama bizi bekletmişti belki sonradan kalp atışı duyulur veya görülür diye görünmeyince malesef kürtaj oldum içinizi ferah tutun korkmayın endişelenmeyin ben 1.5 sene sonunda tekrar hamileyim bir oğlum olucak hayırlısıyla
zey55 flowerg lütfen öyle düşünmeyin benim eşimde varikosel 4. Evre üroloji doktoru çocuğunuz olmaz dedi çok şükür oldu kendinizi strese sokmayın Rabbim nasip eder