zamansmomm Doktora gitmiş telefonla gondercekti yazdım sonucu bekliyorun zaman geçmiyo cıldırmak uzereyım daha once genetık hastalıklı bebegım olmustu tarana sonucum yuksek rısk cıkmıstı aklım cıkıyor dua edın nolur temız sonuc almaya cok ıhtıyacım var
zamansmomm gizemli00 ben de cok korkuyorum ya şu tarama işleri bi bitse rahatlasak temiz sonuclar alalım🤲🏽🤲🏽🤲🏽