Momlife_ Oğlumun adını dağhan koymak istiyorum ama anlamı bazı yerlerde iyilik cömert bazı yerlerde de dağ tanrısı diye geçiyor müslümanım elhamdürillah o yüzden kafam çok karıştı çok da güzel benimsedim artık ismi
cumcumberci Momlife_ benim üniversitesi arkdasim oğluna Dağhan Aras koydu ben beğeniyorum bence güzel en azından farklı
ikbalb Momlife_ bana çok aklı başında sağlam duruşlu bir erkeği anımsattı. Bence gayet güzel bir isim.
zamansmomm Momlife_ dağ tanrısı değil de dağ hanı yani gökhan dağhan ayhan bunlar dağın yöneticisi gökün yöneticisi ayın yöneticisi anlamına geliyo bey anlamı da guzel kendı de guzel ben cok severım dağhan ismini
ylnydgd Momlife_ bence güzel bir isim. Önemli olan sizin hangi niyetle koyduğunuz ismi, niyetiniz de gayet güzel olana yönlenmektir oğlunuz için. Sağlıkla gelsin adı gibi güzel bi adam olsun 🤍
Momlife_ cumcumberci evet farklı bence de soyadına da çok uygun zaten soyadımız uzun o yüzden tek isim istiyorum bende
cumcumberci Momlife_ bence güzel bir isim anlami da sorun olacağını sanmıyorum iki anlamlı zaten eşin ve senin bileceğin dine uygun bir ek göbek ismide koy için rahat eder kimlikte yazmaz eşin ve sen bilirsin sadece kulağına ezan okunurken o ikisinide söylersiniz daha iyi olur
Momlife_ ikbalb cumcumberci zamansmomm ylnydgd Hepinize çookk teşekkür ederiimm içim çok rahatladı 🤗🥰
Seher_87 Momlife_ Dağhan ismi çok güzel bir isim. Dağ” kelimesi doğrudan doğayı, gücü ve yüksekliği simgelerken, “han” kelimesi ise yönetici, hükümdar, lider anlamında kullanılır.