hd_d kartanesi___ hadi baklm insllah silinir😋 ya siliniyoda profilimde hâlâ gözüküyor benim🤣 bulanik bi sekilde
hd_d kartanesi___ yaninda silindi cop kutusu gibi bis isart var posta girip goreblyorsun ama bulanik hahaha🤣 ama bence isteyen istedigi postu sileblimeli ya
kartanesi___ hd_d öyle olsa iyi olurdu ama bi yandan da kötü olurdu buralar karışırdı hiçkimse attığı postları bırakmazdı yeterli yanıtı alınca silerdi ve silinebildiği için hakaret küfür saygısızlık çok artardı🤭böyle herkes kedi gibi 😂😁
Yazmelegi_ eslem2121 bildir yapınca gidiyor galiba asko. Bende baktım da sadece ayrıl diyo o zamanda silinmiyor heralde