suhedanurr_ devlet hastanesinde bakmadılar o sıra bir çok doktora gittim çok karmaşık bir dönemdi en son özele gittim özelde öyle baktılar.kalp atımını belki normal ultrasonda göremedik diye doppler ultrason ile bakıldı kan akımımı ne oluyomuş ya kalp atışı olsaydı bende malesef olmadı kalp atışı hiç gelişmedi