Bende öyleydim.
Kendimi çok kötü ve yalnız hissediyordum zamanla azaldı şuan 32 gün oldu-
Hem bebeğe bakamamaktan , acaba hazır değil miydim diye kendimi bile suçladım.
Evde annem teyzem falan vardı- 3-4 gün her akşam eşim işten gelince bebeği onlara bırakıp sokakta 3-5 tur attım bana iyi gelmişti ağlaman geliyorsa da bebeği ver birine ağla rahat rahat ben öyle atlattım-
Şimdi gülüyorum bebeğimle vakit geçirmeyi seviyorum 🥲 duygulanıyorum arada -
Hayırlı olsun bebişin sağlıkla büyütt