Sabialiquliyeva Bebeyimi kaybetdim 6haftalık yeniden ne zaman doğuru olur hamile kalmam sizde böyle birşey yaşayan varmı?
Es07 Çok geçmiş olsun canım Doktoruna sordun mu Kürtajla mı kendisi mi düştü? Kendisi düşende hemen diğer ay şansın oluyor Kürtajda 2,3 aya kadar bazen sen hazır hissedene kadar