Fatma27 37. Haftamdayım bebeğim hala makat gelişte eğer dönmezse sezeryanla alacaklar lütfen böyle bir sorun yaşayan varmı🥺🥺
Elfsr12 Fatma27 Eğer sizde bir problem yoksa bebekle alakalı bir sıkıntı yoksa doktorun 40 haftaya kadar beklemesi lazım benimde 1 hafta önce makattı sağlık ocağında kontrol oldum dönmüş dediler cuma kontrol var döner bence doktor bana yürümemi söyledi.
Lavinia5 Fatma27 aidin Salih duydun mu hiç? O bununla ilgili birşey yazmış kitabında. Bulunca paylaşayım.
Elfsr12 Fatma27 Çoğu yerde dönmesi için de yürüyüş demişler ilk post değil seninki diğerlerini incelemelisin birileri merdiven çıkmış birilerine günlük 5000 bin adım vermiş demekki dönende vardı yazılanlarda