Soydan iş merkezinde Semih Özeren ‘e gittim. Çok memnun kaldım. 1.5 saate yakın sürdü.Yorumlardan okumuştum, konuşturmuyor, sorulara cevap vermiyor gibi şeyler söylenmiş. Alakası yoktu. İşini iyi yapsın samimi olmasına gerek yok. Yerinde bir muayene olmuştu. 7500 tl ödedim.