Bence hastaneye gidin zaten kontrole gittiğinizdede nst bağladıklarında çıkıyor sancınız varsa benimde 34+0 da nstde sancılarım çıktı kontrolde yatış yaptılar 2 gün hastanede yattım ilaçlarla sancıları kesmeye çalıştılar ben çok hafif şekilde hissediyordum şiddetli değildi açılmam olmadığı için sancıları çok hissetmediğim için eve gelmek istedim kendi isteğimle çıktım hastaneden ciğer geliştirici vuruldu 2 doz şuanlık iyiyim 37 haftaya kadar dayanır inşallah çok fazla ihmal etmeyin hissedilir sancılarınız varsa