gunes111 Deletedmom_878 12.gün olanı ne zaman yaptın bak ben geçen bu testi kulandım 12 olan aynısı oldu gece birde yaptım piki gece yakaladım
Deletedmom_878 gunes111 dün yapmıştım canım gece yapmadım valla bugun yapacam inşallah kaçırmamışımdır
gunes111 Deletedmom_878 cano test atım benimkinede bak senle aynı ilerliyor hemen hemen bana testini at bugünkü bakayım
bebegimle_ben gunes111 daha pik degil canim yarin azdaha koyulasir ama iki gun icinde dahada koyu olur insallah her gun yap
Deletedmom_878 gunes111 tamam aşko ben 3 te yapıyorum henüz yapmadım dün biraz koyuydu bu hangi marka test reglinin kaçıncı günündesin regl uzunluğun senin ne
gunes111 Deletedmom_878 eczaneden aldım adetim 8 0cak geldi 13 Ocak biti adet uzunluğu 6 gün döngüm 28 gün siz
Deletedmom_878 gunes111 bende 6 ocak da adetim başladı 11 de bitti 30 31 32 33 gün değişiyor her ay geçen ay 33 günde oldum ama biraz stres kaynaklı yoksa 31 32 de oluyordum
Deletedmom_878 defneninaannesiiiii ilk 10 dakikada biraz silik kuruyunca koyu oluyor seninkide mi öyle canım günde bir test mi yapalım hala