Ben hastası değilim gitmeyi düşünüyordum ama hakkında çıkan haberlerden sonra şüphede kaldım. Tabi doktorluğu ayrı özel hayatı ayrı. Ama özel hayatındaki sorunları işine yansıtırsa diye korkuyorum. Bir de 5 dakikada bakıyormuş ya. Ne kadar ilgileniyor acaba. Ama sosyal medyası çok iyi.