twochildrenmom 3,5 sene önce Şemdinli’deydik, bir arkadaşım vajinal doğum yaptı, malum hepimiz ailelerimizden uzakta olunca destek olabileceği ben ve birkaç kişi vardı. O süreci gözlemleme fırsatım olmuştu fakat sezeryan olursa yanlış hatırlamıyorsam Hakkari ya da Van merkeze sevk edeceklerini söylemişlerdi neyse ki arkadaşım vajinal doğumla atlatmıştı yine merak ettiğiniz bir şey varsa öğrenip bilgi verebilirim size.
-