ikibalannesiii tuba_grz bacağıma ağrı arada vuruyordu ama direk bundan mı oluyordu bilmiyorum duydum ama başkalarında
ipekavsar tuba_grz benımde böyle sılık cıkmıstı hemen gidip tıp merkezine kan vermistim cok heycanlı bir durum hayırlı saglıklı olsun inşallah
tuba_grz anneyim01 bugün adetim gecikeli 2. Günüm ve sanki adet olacakmışım gibi ağrılarım var tuhaf bişeyyy
1_prensesannesii ikibalannesiii prodoctor bende de böyle silik gibi gösterdi doğru sonuç vermiş kan verdim pozitif
ikibalannesiii 1_prensesannesii aynen prodoctor daha önceleri de denedim kuruma çizgisi dahi çıkarmamıştı bende güzel haberi bununla aldım