Bir1kelebek gerçekten bu ayy asla beklemiyordum çünkü yumurtlama günümü takip etmedim enfeksiyonum vardı diye doğru düzgün ilişkiyede giremedim belki 2 3 defa sadece girdim ama şu bir kesin ard arda girmeyin 2 günde bir 3 günde bir bence en faydalısı bu çünkü bende bu ay öyle oldu gibi