alpek inşallah doğrudur çok korkuyorum insan her ay negatif görünce biraz tuhaf oluyor yaa aslında çok belirtim yoktu ağrım vardı ama arada bir gelip gidiyordu belimde batmalar oluyordu helede dün bide ondan önceki gün adet sancısı çektim dedim ki kesinnolıyorum hatta şu an bile biraz var ya aslında adet belirtileriyle aynı cidden ayırt etmek çok zorrr