kartanesi___ Yarın 34+3 oluyoruz ve kontrolüm var. Sezaryen günü verir mi? Nst’ye alır mı? Sezaryen hakkında sormam gereken soruları bana söyler misiniz? İlk gebeliğim tecrübesizim🥲🫶🏻
Visneliturtam2 kartanesi___ nst ister muhtemelen gün de verebilir duruma göre . Sezaryen için anestezi meselesini konuşabilirsin canım
samira555 kartanesi___ bende 34 te gittim nts ye bağladılar 37 de çağırdı tekrar büyük ihtimal o zaman gün verecek diye düşünüyorum
ikiprensesannesi___ kartanesi___ durumunu anlatırsın uzak olduğunu bence verir artık özel de mi olacak yoksa devlette mi özelde kessin verir bence
hard cnm nst ye bağlarlar fakat daha doğumun gününü vermez😊 36 yada 37 den sonra verir önemli birşey olmadığı sürece 😊
kartanesi___ hard ben annemlerin yaşadığı yerde doğum yapcam 2 saat uzaktayım hastaneme çok sık gidemiyorum 35’te gidebilirim bir de 35’te verir mi🥹
hard kartanesi___ inşllah canım hayırlı olsun inşşalh allahım sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻😊
elif457_ kartanesi___ valla sizin 2 saat iyiymiş ben adada yaşayıp sabah 6da iki aktarma ile yol yapıp gidiyorm
eslem2121 kartanesi___ aşkım nstye alırda gün verirmi bilmiyorum tahmini bir gün söyler otuz altıda gün veriyor die biliyorum
kartanesi___ eslem2121 benim hastane uzak diye bir de 35’te gidebilirim yani onun dışında doğuma kadar gidemem:(