Tazeanne56 Kizlar sat 13 Aralık bat 13 Ocak dün kan verdim negatif çıktı ama hala adet olmadım sizce geç döllenme olmuş olabilir mi daha önce hiç gecikmemistim ilk defa başıma geliyor bu kadar gecikme
Gulumsaw Tazeanne56 benimde aynı ama bel kasık ağrısı var 7 8 gün dür 🥺 3 günüm geçiyor bu şekilde çıktı
Al_ya08102022 Tazeanne56 merhaba hiç adet olmadım bu ay 12 gün gecikti dün doktura gittim kan negatif ama rahim duvarın kalınlaşmış dedi adet süktürücü verdi sizce içeyim mi bide dedi ki rahim gebeliğe hazırlanıyor da olabilir bilemedim
Al_ya08102022 Tazeanne56 iki tane oğlum var küçüğünü yeni emzirmeden kestim şimdilik istemiyorum kurunuyorduk prezervatif le ama bir şekilde olmuşmu diye tedirginim rabbim isteyen annelere versin inşallah 😊
Tazeanne56 Al_ya08102022 Amin canım inşallah öyleyse adet söktürücü kullan bence yoktur bişey Allah istediğin zamanda versin sana