Eşim il dışında çalıştığı için ben de evde yalnız olmak istemediğimden evi kapatıp kayınvalideme geçecektim ama orda herkes gripmiş ben de 6+4 lük gebeyim. O yüzden bana da bulaşır diye vazgeçtim. Kendi ailemin yanına gideceğim orda da babam bugün sağlık ocağına gitmiş doktor ciğerlerinde bir şey yok boğazında biraz kızarıklık var demiş. Oraya da gitsem bana bulaşır mı acaba. Kayınvalidemlerinki kadar ağır değil sadece boğaz ağrısı o kadar