Aley23 malesef canım 4 gün gecikmeli regl oldum. Geç döllenme vs değildi. Hatta adetim 4 gün geçikti ve yoğun bir adet dönemi geçirdim buda adet geçiktikte rahim daha da kalınlaşabiliyormuş bu yüzden adet daha yoğun olabilirmiş, tabi benim bu yüzden mi doktora görünmediğim için bilemiyorum tahmin ediyorum sadece. Pazartesi günü bende hsg çekildim. Rahim ağzında normalinden fazla yara var dediler, yarın yine kadın doğuma gideceğim. Geç adet olmamın yoğun olmamın o yarayla alakası varmıdır bilmiyorum öğreneceğim inşallah