twochildrenmom Merhaba arkadaşlar Hakkari de görev yapıyorum hamileyim Doğumu buradaki şartlardan dolayı Van da istiyorum ama yoldan korkuyorum 2. Gebelik ameliyat sonrası sıkıntı olur mu 4 saat hemen hemen yol sürecek doğu da yollarda malum
myangelson twochildrenmom ben ilk doğumdan 2 gün sonra 13 saat yol gitmiştim son zamanlarda agrım olmuştu. İkinci doğumda hastaneden eve 1 saat zor dayandım ağrıdan 🥲
cumcumberci twochildrenmom kusura bakma düzeltme yapmadan edemiyorum sezeryan değil sezaryen olacak 😊Ağrı Van arası çok gidip geldim o bile zordu aksi bir durum olmadığını takdirde ertesi gün çıkarıyorlar zaten sizin için zor olacağını düşünüyorum ben dikişli yolculuk yapması çok zorlar 4 saat uzun bir süre şimdiden sağlıkla kucağıniza alın
Esma006 twochildrenmom doğumdan 13.gun fln kaynanam bakmak istedi bana iki saatlik yola gittim ama yada bünyem hassas ilk dogumumdu tumseklerde hafif ağrı oluyordu köye gitmiştim bide dışarı çıkmaya korktum
twochildrenmom myangelson valla bende korkuyorum ilk doğumda yarm saat gitmiştim bisey anlamadım ama bu sefer yol uzun tedirginim şemdinlide doğum yapan var mı hiç bilmiyorum çok zor 😥
twochildrenmom cumcumberci evet kontrole giderken bile sıkılıyorum ama şemdinli de nasıl olur bilmiyorum tedirginim ilk çocuğumu arkada bırakıp doğuma gidecek olmak üzücü hastane şartları belli hiç bisey yok memlekete gitsem kaynanamlar ile konuşmuyorum
twochildrenmom Esma006 valla ben ne yapacağım bu durumda çok daralıyorum 37 kadar çalışmak istiyorum nasıl olur bilmiyorum gittiğim yerde konaklasam nerde kalcam siz 13 gün diyorsunuz ki daha ağrı vardı dite
Esma006 twochildrenmom kimisi 7.gun ayaklanıyor ediyor benim bünyeyle alakalı 15?gün fln sağa sola yataabildim korkuyorum bide böyle ameliyatlı şeylerden kafada bitiriyor iş canım kolaylıkla atlatirsin inşallah ❤️