htc_ylmz01 htc_ylmz01 ve sırf bu yüzden oğlumu algomed de özgür Kaya Selçuk da yapmıştım suanki fiyattan dolayı 32.500 TL veremem şehir hastanesine gün aldım 2. Doğumu da sehiri denicem zaten sezeryan olacağm artık iyi bir Dr a denk gelmek için dua ediyorum
htc_ylmz01 Ozgulkcr01 3 Şubat ama dün sezeryan doğumum oldu çok şükür şimdilik herşey yolunda 🐣🤲 darısı size olsun sancım olduğu için acilden gittim şehir hastanesine yatış ve sonrasinda doğuma alindim
esrashnn01 htc_ylmz01 sezaryen mi oldunuz şehir hastanesinden memnun kaldınız mı biraz bilgi verir misiniz bende nisanda doğum yapacağım özel takipliyim ama devlette doğum yağma ihtimalim var çok korkuyorum