Buseeeee66 aynı şeyleri yaşıyoruz benimde 3 aylık şekerim sınırda çıktı, sabahları ölçüm yaptım hepsi sınırda çıkıyor açlığım 98-100 çıkıyor yani yüksek tokluklar daha normal ama açlıklar sıkıntı , bi kaç gün diyet yaptım ve açlıklarda düşük oldu ama doymuyorum yani doyuyorum ama ağzıma bi tatlı atmam lazım illa bir abur cubur yemem şart kendimi doymuş hissetmiyorum sanırım şeker böyle bir şey :( biraz kaçamak yapıp biraz sağlıklı besleneceğim artık ilk hamileliğimde her istediğimi yedim hiç sorun olmadı şekerim de problem olmadı ama bu 2. Hamilelik beni aşırı strese sokuyor parmak uçlarım acıyor artık kan ölçümünden 🥲 bende 29 haftalık hamileyim bu zamana kadar 10 kilo almışım bu kadar yemeğe iyi bile almışım diyorum 😂 doktor 5 kilon kaldı alman gereken dedi onu da doğuma kadar tamamlarım muhtemelen