Merhaba detaylı ultrasonda plesanta bebeğin eşinin aşağı yerleşimli olduğunu gördü doktor ve ilerleyen zamanlar yukarı çıkabileceğini söyledi şuan 38. Haftama geldim ama ne yazıkki yukarı çıkmadı plesanta previa zorunlu sezeryan olacağım fakat ciddi kanamalar söz konusu olabiliyormuş ameliyat esnasında benim gibi bu durumu yaşayan anneler var mı süreci nasıl atlattınız doğum nasıldı ?