4 gün önce 38+3 de planlı sezeryan ile oğlumu kucağıma aldım kızlar çok sorular sordum burda sürekli sayfada gezdim erken dogumlarim dusuklerim olduğu için çok korkuyordum ama hepsi hitti çok şükür darisi sizlerin başına 🥰 Rabbim kimsenin emeklerini boşa çıkarmasın