tosbik95 İkinci gebeliği olan anneler 20 haftasında hala mide bulantısı ve siyatik ağrısı (kalça ağrısı) olan var mı
semahayall tosbik95 2. Gebelik 17+6 yım, ilk gebelikte se çok yoğun yaşadım , siyatik beni mahvediyor , özellikle de ayakta çok kaldığım günler
doublemom35 tosbik95 19. Haftaya giriyorum bulantı tüm şiddetiyle devam koku hassasiyeti var ancak siyatik ağrı yok
Yazmelegi_ tosbik95 kadın doğuma gittim çünkü kızımda da hamileyken olmuştu sonra geçmişti fiziğe gittiğimde aynı şeyi demislerdi. O yüzden bunda gitmedim fizik bölümüne
tosbik95 Yazmelegi_ bende gitmedim daha 29 unda gitcem de o yüzden sordum fiziğe de almam gerekiyor mu diye
Yazmelegi_ tosbik95 fizik bisey yapmıyor ama yinede doktorunuza danışın belki yönlendirir. O agri için dinlenmek gerekiyo çok hareketli olunca malesef maffediyo