Basaknur44 içime hiç sinmemişti hiç güven vermedi zaten. Birkaç ay sonra istanbulda çok iyi bir yerde çektirdim iki tüpte açıktı çok şükür. Düşünün çekimi yapan bir RADYOLOG olmasına rağmen çekime başlamadan Malatya sonucumu gösterdiğimde hava kaçırmışlar çok amatör yapılmış dedi ve bunu yapan 6 yıllık tıp fakültesi okuyan bir kadın doğum uzmanıydı ☺️ ehline denk getirsin rabbim 🤲🏻