Bebekkuzu Kızlar doktorum 2 hafta takip verdi yüklemede şeker çıktı. Açlık 90 dı Sonrasında kahvaltı edip yürüyüş yaptım doktor yürüyüş önermişti çünkü Saat tokluk 108. İyi di mi? Sabah açlığını düşürmek için taktikler neler ?