Günaydın Canım Anneler 😍
Gün içerisinde kendinizi şımarttığınız veya fırsatını bulduğunda hemen koştuğunuz bir atıştırmalık var mı? Sizce abur cubur yemek için ayrı bir zamana mı ihtiyaç var yoksa aklınıza geldiği an hemen bir iki tane ağzınıza atar mısınız? Tuzlu mu daha çok seversiniz? Tatlı mı? Temizlik bittikten sonra mı kendinizi ödüllendirirsiniz? 🧹 Yoksa bebeğinizi uyuttuktan sonra mı? 👩🏻🍼
🫖 Çay
☕️ Türk Kahvesi
🍫 Çikolata
🍿Cips
🍪 Kurabiye
🧁 Kek
🥜 Kuruyemiş
🍎 Meyve
Tercihiniz genelde hangisi olur?
Yorumlarda buluşalım 💬