Bebekkuzu Kızlar doktorum gebelik şekerim olduğu için 2 hafta takip etmemi söyledi. Sabah ilk defa ölçtüm açlık 90 Tokluğu ilk lokmanı aldıktan tam 1 saat sonra ölç demişti , sanırım 🥹 diğer attıklarını duyunca kafam gitti. Siz nasıl ölçüyorsunuz?
Papatya05_ Bebekkuzu ben sabah aç karnına ölçtüm yemekten 1 saat sonra tokluk baktım zaten bir saat tokluğunuz normalse 2. Saate otomatik normal çıkar onu ölçmeye gerek yok oyüzden. Sabah aç Sabah tok Akşam aç Akşam tok Ben diyetisyenle iletiliyorum iki ana öğünüm olduğu için böule ölçtüm ara öğünlerde genelde ölçüm olmuyor doktorumda istemedi
elifoykum Sabah hiç birşey yemeden ilk ölçüm Yemek ağzına degdikten sonra ki ilk 1. Saat ikinci ölçüm ve 2. Saat son ölçüm
Papatya05_ Bebekkuzu kalkar kalmaz ölçüyorum sonra su içmek istersem içiyorum ben tamamen aç susuzken ölçtüm dr sormakta aklıma gelmedi su etki eder mi diye
Bebekkuzu Papatya05_ teşekkür ederim 🙏 smdi ölçtüm tokluk 108 çıktı iyi sanırım doktor aşırı korkuttu beni erken doğum vs diye