babyy26 Canım bende de silikon var, ilk dönemde göğüslerimdeki acıyı sana anlatamam duşa dahi girmekte zorlanıyordum özellikle uç kısımları çok hassas oluyordu. Ama şimdi 31.haftalık oldum, hiç acı falan kalmadı. Sanırım silikonlar ile alakalı bir hassasiyet yaşadık. Bende burada silikonu olup emziren var mı diye çok sormuştum, seni bulduğuma çok sevindim şu an 😬 Emzirebilir miyim, sütüm gelir mi korkusu başlamıştı çünkü. Ben kas altı olmuştum sende mi öyle oldu?