hep_acemi_anne Kızlar adetim 8 gün gecikti hiç gecikmezdi, iki gün önce test yaptım silik çizgi çıktı , bide bu sabah yaptım yine silik çıktı. Salı günü kan alıyor sağlık ocağı dört gün var . Hamilelik var mıdır sizce iki kere silik çıkmasi normal mi 🙈
buse031 hep_acemi_anne inşallah vardır ben şuan 10+4 üm ilk yaptığım da böyleydi kan verdim 3 haftalık falandı
gozdenur06 hep_acemi_anne valla kız benimde bunun bir tık koyusuydu öğrendiğimde bende inanamamış sormuştum kan verdim pozitifti şimdi 18 hafta olduk🤭
elifbayraktar07 hep_acemi_anne eczaneden erken gebelik testi değil de normal test alsanız onlar iki çizgi çıkıyor ben hamile olmama rağmen yaptım erken gebelik testini böyle silik çıktı ama büyük ihtimalle hamilesiniz 🥰