Rabiarabisss3 Kızlar korse kullanımına ne zaman başladınız 36+4 deyim ama şimdiden alıp hazırlamak istiyorum kullandığınız memnun kaldığınız marka önerebilir misiniz
Eda-54 Rabiarabisss3 ben medikalden sezeryan korsesi diyip almıştım 3. Gün doktorum takabilirsin demişti
Baby_hurma Rabiarabisss3 ben dogumdan 10 gun sonra kullanmaya basladım ama o 10 gun sure ıcınde karnımı sardım Ilk dogumumda karnım hiç kalmadı suan ıkıncıye hamıleyım bana dıyorlsrdı hiç hamıle gıbı değilsın karnın hiç yok dıyorlardı. Suan yenı ckmaya basladı
Baby_hurma meltemerennn ılk zamanlar bunlarla sadın sonra korseye gecersınız ınsallah sizinde kalmaz:)