papatyakokulugece fatgume çocuk büyüyüp emme güçlendikçe zaten kendi bosaltacak memeyi uzun vadeli kullanımı Yok onların Philips manuel işimi görüyordu benim şuan çocuk dört ay dört günlük süt birikme falan olmuyor iki bilemedin zorlasa üc ay anca ki o kadar bile yok
fatgume papatyakokulugece herkes aynı olmuyor malesef belki de hiç kullanmıcam ama alıcam ne kadar lazım olursa o kadar kullanırım
PapatiA papatyakokulugece ya ben sezeryanlı oluyorum ilkinde süt geç geldi az az geldi çocuk çekerken ağlıyordu mamayla susturuyordum en azından süt var mı yok mu bi bakmak istedim onun için
nisaninannesiiii PapatiA ben kızımda 1 sene kullandım şuanda oğluma kullanacağım yine gayet güzel çalışıyor bu biraz kullanım şekline de bağlı hor kullanılmış olabilir ben gayet temiz ve dikkatli kullandım hiçbir sorun yaşamadım
Seloloo fatgume acura mı kiwi mi diye burdan sormuştum genelde kiwi diyenler çoğunlukta çıktı. Kiwi aldım kısmetse 5 güne deneyeceğim bakalım 😀