tugbazeyd1 Suleaydogan1 eflin ismi bana bir soğuk gibi geliyor nedensiz ama isim analizine kesimlikle katılıyorum😍
miran_mihri Zerya ismi oğlunun ismine yakın düşün istersen. Bende kızımın ismini mihri ela koyacağım 2 Şubat kavuşuyoruz inşallah
DilekEmirEliz havvacab Ne kadar güzel bir manası varmış maşallah☺️ömrü de ışıl ışıl güzel ve bereketli olsun
1ogrencianne tugbazeyd1 ben de kızıma isim arıyorum. Betül, nihan, beren, beray bunları beğeniyordum. Nihan’ı beğeniyorlar genelde. O da benim içime siniyor gibi 🥰 betül’ü beğenmiştim eşim istemedi şu an nihan ile beren arasındayız 😊
baby2026_ Benim de ilk kızımın ismi Nehir ikinci kızım olacak Kumsal Gökçen Rüveyda Irmak İsimleri arasında gel git yaşıyorum hangisi daha uyumlu sizce
Sunflowerr yorgunannis Mihra olan kızınız nasıl acaba ismin enerjisine inanırım birkaç herde yorumlarda vs hastalık enerjisi oluyor felan yazmışlar çok güzel geliyor kulağa ama bende kararsız kaldım
yorgunannis Sunflowerr yoo maşallah kızımdan gayet memnunum sakin ama biraz söz dinlemiyor güzel konuşmak lazım emrivaki asla bişey yapmaz