tugbazeyd1 İsim arıyorumm🥲 öneriniz veya kızınızın ismi nedir 2.gebeliğim oğlumun adı zeyd 😍 ya tamda bu isim diyemiyorum aklımızda 3 isim var. Nida,öykü veya ela ama önerilerde açığız 🥲😂😍
ozlmakmhmt tugbazeyd1 isim olayı çok sıkıntı canım ya içine sinmeyince şu olsun diyemiyorsun bende bir sürü isim düşündüm ama bu kesinlikle dediğim olmadı en son elisayi buldum tamam bu dedim ve değiştirmek bile istemedim kızıma elisa koyucaz
tugbazeyd1 aslhnkrts9 ya kızım olursa net koyacağım isim nida diyordum ama kafa karışıklığı yaşıyorum 🥹
aslhnkrts9 tugbazeyd1 içine nida sindiyse alsa değiştirme bence , aynı şeyi bende yaşadım net olarak doga dedim başka bi işim düşünemedim çünkü şuan mesela bakıyorum kızıma da doga isminden başka isim olmazmış diyorum adıyla uyumlu bi çovuk oldu benimki
ozlmakmhmt tugbazeyd1 bende ilk kızım ve ilk oğlumda düşünmedim çünkü eşim anne baba adı koydu bunu ben koydum yine müdahale etmeye çalışıldı ama ben istediğimi koyucam diyip kendim günlerce arayıp buldum 🫣
assenu Bende çok kararsızım bütün isimler güzel gelir mi insana ya Asya , Umay arasında çok gittim geldim şuan onlarda olmayabilir bilmiyorum
tugbazeyd1 yorgunannis mihra çok güzel ama var maalesef bizde kalabalık aile olunca bütün isimleri kullanılmış o yüzden zorlanıyorum belkide🥲
Merw yorgunannis ay benim kızımın adı da sahra şimdi ikinci kızıma isim arıyoruz mihra da hoşuma gitti 😍