36+4 üm iki üç gündür sancılarım ve mide bulantım oluyor birde ishal dün acilde idrar yolu enfeksiyonu çıktı tahlillerde 39. Haftaya gün verildi sancının doğum sancısı olup olmadığını bilmiyorum enfeksiyondan dolayı da olabilir diye birde bebek iki gündür normalden hareketli