başınız sağolsun, çok zor bi süreçten geçiyorsunuz en çok birbirinize ihtiyacınız olan ve baş başa kalıp ekip ruhunu korumanız gereken dönem.
bence böyle zamanlarda iki taraftan birinin ailesinin çok fazla orada bulunması, kalması, her gün gelmesi vs çiftlerin arasını bozuyor. çünkü sizin olduğu kadar eşinizin de çocuğuydu ve o da kötü bi dönemden geçiyor. bence ailenizi bu kadar dahil etmeyip eşinizle birlikte bu süreci atlatırsanız evliliğiniz için daha sağlık olur. sonrasında bu günler geçer, tekrar gebe kalırsınız, çok güzel bir çocuğunuz olur.
zor zamanlarda ayrılık düşününce sonradan ben ne yaptım neden bu kadar kötü bi dönemde sağlıklı düşünemezken çok önemli bi karar aldım diye pişman olabilirsiniz.
nacizane tek tavsiyem bu süreci eşinizle birlikte yalnız atlatmanız ve ailelere sınır koymanız. destek olmaları çok güzel fakat bir yerden sonra diğer tarafın özel alanına ve duygusunu yaşamasına izin vermez bu durum. siz annenizin yanında kendiniz olabilirsiniz ama eşiniz kendisi olamaz. şuan kaynananızla aynı evde kalsaydınız da sizin için zor olabilirdi.
EminaT