Kubrakose canım kaç haftalıksın ? biz 34 haftalığız ilk kez gitcem nst ücreti önemli ek olarak kan yada idrar tahlili alırsa o ayrı ama ne kadar oluyor devlete de gidiyorum ayrıyetten kan idrar için sonuc ordan da getirebilirim ben şeker yükleme detaylı gibi durumlarım yok doğum için bi gidip muayene olmmak görüşmek istiyorum acıkcası