İdrar yolu enfeksiyonu diye gittim, böbreğimde taş görüldü. 3 gündür yine idrara çıkarken zorlanınca dün doktora gittim . Monurol yazdı. Dün gece ilacı içip yattım. bu sabah taşı düşürdüm çok şükür. İhmale gelmiyor, bol su yudum yudum için. Bana yoğurt suyu da çok iyi geldi