aybiray İkili tarama testi yaptırdım devlet hastanesinde doktor 15 gün sonra gel demişti randevu almam gerekiyormu yoksa sonuç sırasıyla girebiliemiyim
GizemY95 aybiray 15 gün sonra dediyse randevu almalısın. Sonuç için 10 gün süre içerisinde randevusuz bakıyorlar çünkü 11.gun randevu derler