fatma2366 Gelişim geriliği vardı kan akışı bozuk suyum azdı bebek 29-30 hafta arası kalmıştı.bugun adet göre 33+5 te 1625 Gr doğdu şuan kuvezde kucağıma bile vermediler direk kuvez aldılar kaç gün kalıcak bilmiyorum sütum de gelmedi 2 ml kadar zorla geldi
asey232_ fatma2366 prematüre bebek zor Rabbim sag salim kavuşmanızı nasip etsin söyle düşün oda biraz toparlansın sende biraz toparlan sonra daha iyi bi şekilde bakarsın bebişi ne canım ❤
Bebegim3444 fatma2366 bende 33. Haftamda ikizlerimi doğurdum. Bu dönem çok zor biliyorum ama sakın stres yapmamaya çalış. Sürekli sağım yaparak takviyeler alarak sütümü çoğaltmaya çalış. Sure olarak benmkiler biri 23 biri 33 gün kaldı ama sorunlar vardı ondan uzun kaldılar. Emme refleksin oluştuğunda sizi çağırıp eğitim vericekler iki uç gidip emziriceksiniz o şekilde sağlıklı şekilde alicaksiniz insallah. Hmm bide Benmde suyum bittiği için erken doğum oldu gerçi Benm hep riskliydi normalde 28. Haftamda bekleniyordu doğum.
fatma2366 Bebegim3444 Benimde suyum bittiği için alındı bebek kilo alimi durmuştu geriden de geliyordu sitres yapmamaya çalışıyorum şuan hastanedeyim eve geçince agrimda azalınca iyi düzenli yersem süt artar şuan pek sütum yok toplasan 3,4 kaşık anca gelmiştir belki
Bebegim3444 fatma2366 gelir canım insallah. Bak bende tahin helvası çok işe yaramıştı. Ekmek ile yediğimde direk süt dölup taşıyordu. Bir kaç arkadaşım dada aynısı oldu. Onu da denersin insallah bol sütun olur.
asli0101 fatma2366 çok iyi anlıyorum seni ama asla moral bozmak yok süt sağmaya devam et mutlaka artacaktır 1 damla da olsa bebeğin için önemli moralini yüksek tut bende 1.740 la doğum yaptım 15 gün kadar küvezde kaldı şuan 6 aylığız zor bir süreç gerçekten Allah yardımcınız olsun
fatma2366 asli0101 2 saat bir satıyorum gelmiyor ama damar açılması lazım sagmaya devam edicem dikiş ağrım da hafiflerse suann çok ağrım var cnm
sirius8 fatma2366 bana hemşireler sürekli gaz veriyordu bu ilk sütün çok değerli her damlasını gönderin bize diye . Göğüslerim kanaya kanaya sağdım sürekli
sirius8 fatma2366 sütü sağım yapın hastane tipi pompa kiralayın . 15 dk da bir 10 dk sağım yapın göreceksiniz gelecek . Zaten ilk gelen ağız sütü olduğu için yoğun kıvamlı ama az geliyor kıvamı sıvılaştıkça milim artacak
handan3958 fatma2366 Öncelikle çok geçmiş olsun canm rabbim yavrucuğuna hızlıca toparlanıp sağlıcakla kavuşmak nasip etsin sütünün şu anda az gelmesi çok normal haliyle bebekte emmedi ama sen aynı bebek varmış gbi sakın ihmal etme 2 saati geçirmeden sağım yap sürekli her 2 saatte bi sağ çok güzel geliyor süt o zaman hem bolca bebişede götürürsün şifa olur inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
fatma2366 handan3958 İnşallah cnm 2 saate bir sağiyorum gelmese bile doktor normal dedi zamanla gelir belki
kizinaasikanne fatma2366 Bir prematüre annesi olarak yaşadığın sıkıntıyı biliyorum anlıyorum çok zor bir durum benimde sütüm yetmemiş ve mama ile beslemiştim şu an 3 yaşında kızım yaşıtlarından uzun boylu ve yapılı. Allah yar ve yardımcın olsun korkma üzülme de nasıl doyuyorsa öyle doyurmaya çalışın illa emmek zorunda değil mama ile beslenen bebişler de var. İnşallah kısa sürede kucağına alırsın benimki 14 gün yattı yoğunbakımda
fatma2366 kizinaasikanne Elimden geldikçe sagicam cnm gelmezse mama verirler mecbur sagklikli olsunda