nur5161 gece ağzı kuruluğu şekeri akla getirebilir isterseniz evde ara sıra açlık tokluk ölçün yükleme yaptırmayanlara doktor zaten diyor evde 1 hafta ölçüm yap diye en azından bebeği de kendinizi de korumuş olursunuz varsa olması kötü bişey değil önlem almamak sıkıntı ☘️☘️ inşallah yoktur 💕